ed hardy

"elin elin, har du sett min nya jacka?"
"öh nä?"
"kolla kolla, visst är den ashäftig?!"

haha, min pappa är så söt! han hade shoppat lite
en döskalle ljuslykta typ, asball!
och en ed hardy jack/kofta
asball den med
älskar att min papi har bra smak
det = fina presenter
häromdagen ringde han mig och pratade in på min voicemail bara för att säga att han varit på liseberg och åkt karusller ( han jobbar i gbg)
när vi inte bråkar så är han ganska bra att ha!
nu ska jag och älskling nanna, han blir jätteirriterad när jag bloggar när han vill gossa
så nu ska vi krypa ner under täcket och gossa ytterligare än vad vi precis gjorde, hehe.
så nattinatti gottfolket
så hörs vi imorgon med både text och bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0