Gubben i lådan

"Jag tog en kula för dig, men fick en smula tillbaks"

Allt tar mycket tid just nu! Skola, hästar, körkort, vänner, pojkvän, familj och ja, helt enkelt allt. Har inte riktigt tid åt allt, men det kommer. Hästarna går skit bra, skolan går helt okej, körkortet år helt okej. Och ja, jag måste erkänna, jag är väldigt nöjd med min tillvaro just nu. MEN!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHHAHA! Igår gjorde jag världens tabbe!!!!
HAHAHAHA! Vet inte om jag ska skratta eller gråta, så jag väljer att skratta. Igår kväll så skrämde jag slag på alla som befann sig i mitt hus (det inkluderar även mig själv!)
Jag har ett skitsnyggt glasskrivbord som står på tre ben och är lite konstigt format. Ett ben är av, men det har varit det ett tag nu. Och ja, klumpiga jag täntke inte på det. Min mobil som låg på bordet ringde och jag satt i sägnen, så jag satte en hand på bordet för att räcka mig efter mobilen. Och vad händer då?
PAANG!!!!!!!!
HAHAHA! Tänk er typ att skrivbordet kollapsade ner i golvet och jag efter!
HAHAHA, tänk att få det på film! HAHAHAH! Så tråkig jag är som sitter här och skrattar åt mig själv!
Men min bror trodde det var hans tv som gick i golvet, mamma trodde vi höll på med barnförbjudna saker här inne. Och ja, det var bara lilla jag som var i farten!
HAHAHA! Så ja, där ser ni. Mitt skrivbord och alla grejer som var ovanpå ligger nu på golvet. Och min fina smyckesställning blev lite krokig på köpet. HAHA, kan jag annat än att skratta åt mig själv?
Svar: NEJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0