Tylösand

Nej, inte programmet! Jag ska faktiskt till Tylösand imorgon. Ska vara borta torsdag till lördag, min pojkväns pappa fyller 50 så de har bjudit med mig. Snällt va? Eller så är det för att jag är så söt? ;)
Haha, ne nu ska jag inte vara sån! Men jag måste packa nu, men vad fan ska jag packa ner?
Inte den blekaste aning!!!
Får panik på sånt, ni vet när vi var i Turkiet i somras? Jag har fortfarande inte packat upp min resväska. HAHA! Japp, vi var där i början av augusti, nu är det slutet av oktober.
OCH VET NI VAD? Haha, förväntansfulla?
Tjalalala
HAHAH!
Alla som inte är hästnördar kommer bli besvikna nu! Jag red min treåring idag, han som kastade av mig så jag spräckte en kota. HAN VA SUUUUPER fin! Så lycklig, jag har stora planer just nu inom ridningen! Så jävla gött om jag får säga det själv!


Vill ni veta en sak? Jag kan inte komma ihåg sist jag sminkade mig! Sån är jag, jag är au natural! Folk blir mer chockade när jag sminkar mig än när jag är utan. Något fake är jag inte iaf!


Kommentarer
din man som älskar dig mest av allt!

du är underbar honey! med eller utan smik så är du fortfarande världens finaste enligt mig <3

2010-10-30 @ 14:12:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0