3 år..

för tre år sen lämnade min ängel mig
idag, för exakt tre år sen
du var mitt allt
verkligen allt
du hade ett hjärta av guld
gjorde allt för mig
kärleken du visade mig
trodde jag inte fanns
och så många gånger jag har gråtit
det är många som inte förstår
som tänker att hon är knäpp
det är bara en häst
men för er som inte förstår
har aldrig känt den kärleken till ett djur
jag gick in i depresion

åt inget

ville inget

allt jag ville

var att få se dig igen

jag kan fortfarande se dig framför mig

och det gör ont
men, jag tänker alltid
du är inte borta
du finns fortfarande här
"hon är inte död förän alla minnen är glömda"
minnen har jag gott om, jag älskar dig förevigt
min ängel..



zippa nova
1994-2002
min ängel, mitt allt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0