broken strings

"i tried to hold on, but it hurts too much.."

ska jag vara ärlig
så mår jag
förjävligt
jag saknar mina vänner
jag tycker inte om aldeless för många
i min klass
jag saknar min guldfisk
och det gör också något fruktansvärt ont
jag vet inte när han kommer hem igen
och när han väl gör det så blir det skit efter det
för då gör saknaden ont i hela mig
jag orkar ingenting

jag vill inte göra någonting

jag vill inte falla för någon ny

jag vill aldrig bli kär igen

allt jag vill är bara att känna livslusten igen som jag gjorde innan

min livslust ligger nu i min
prins och min lilla moa
alltså
min häst och min hund
utan dom, så vet jag faktiskt inte vad jag hade gjort
jag kan inte kolla på moa utan att få ett leende på läpparna
och min prins får mig bara att må bra
han får mig att känna mig betydelsefull..
nu ska jag nog dränka mina sorger i ben&jerrys..
" you can't feel anything that your heart don't want to feel.."

 my saviours

ciao bella/bello ;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0