free fallin'

"jag är det bästa du någonsin har haft, och bättre än någon du någonsin kommer få igen!"

jag precis som många andra gillar jakten
jag vill ha spänning och vill alltid ha det jag VET jag inte kan få
när jag väl kan få det
då är det genast inte lika intressant längre
vilket gör mig, ungefär lika vanlig som många andra
jag tror många kan känna igen sig i hur jag tänker
men vissa inte
dom som har hittat sin kärlek
och fått den att hålla
jag har aldrig hittat en kärlek så stark

att få den att hålla har då inte varit utav intresse för mig

såfort jag har blivit "kär" eller vad man nu kan kalla det

så har det alltid och då menar jag ALLTID

funnits en hake av något slag


många gånger har jag undrat om det är mening att jag ska vara glad

men då inser jag att jag har mycket annat att leva för

att man stirrar sig blind på det man inte har och vill ha

istället för allt man har som man tar förgivet

tills man inte har det längre..

jag försöker numera tänka positivt, att inte tänka på all skit som händer

utan tänka på allt det jag har istället

och ett tag mådde jag så fruktansvärt mycket bättre

sen började det negativa tänkdet igen

duger jag? ser jag tillräckligt bra ut? duger jag som jag verkligen är?

det tänkandet är nog något vi många kämpar med, men det är svårare än man tror att bli av med det
det handlar inte om något annat än att intala sig själv
att jag duger precis som jag är
när vi klarar av att tänka så
kan vi hjälpa andra
pay it forward..



ciao bella/bello ;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0