it's not over

"we had the chance to make it, but now it's over"
nu har det gått ett år
ett helt jävla år..


jag har nog aldrig älskat någon som pojkvän
men jag har varit kär
två gånger
och den första
ja, den var skit enkelt och väldigt
mildt sagt
jag trodde inte jag skulle kunna falla så hårt för någon igen
men för exakt ett år sen
så hittade jag "vi" igen
och det var det bästa vi jag haft
och än sålänge det bästa vi jag fortfarande haft
det vi som vi hade

kommer inte bli igen

vissa dagar tänker jag inte på det

men vissa dagar gör det ont i hela mig när jag tänker på det

man vet aldrig vad man har förän man inte har det längre

nu i efterhand

önskar jag

av hela mitt hjärta

att jag skulle tagit vara på tiden jag fick

det vi som vi hade

hade varit omöjligt att fortsätta på

men varför tog jag inte tiden jag hade?

så många frågor

och svaren kommer jag aldrig få

men nu är det över

och har varit ett tag

som vanligt så klantade jag mig

stötte iväg något bra för att jag var rädd för att bli sårad

nu vet jag, det hade aldrig hänt på grund av honom

jag hade kunnat skriva så många rader till

och försök få ur mig allt

men det hade ni inte orkat läsa

så det blev en "kort" version av hur den här kvällen känns för mig..

"but now it's over, it can't be over. i wish that i could take it back.."

ciao bella/bello ;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0