livets hemlighet

igår kunde jag inte sova vilket slutade i en massa filosoferande..

ibland , eller ja rätt ofta så känns allt skit.
som om inget går som man vill
man undrar vad man har gjort för att förtjäna allt som händer en?
som om gud straffar en för att man har gjort något illa.
men vi gör alla misstag, ellehur?
jag brukar alltid tänka höga berg och djupa dalar
ibland känns det som att allt går PRECIS som man vill
men då börjar jag alltid undra
det är för bra för att vara sant
snart kommerdet gå utför igen
och då kommer den djupa dalen
men jag brukar också tänka så att
om det alltid går bra, så slutar vi tillslut uppskatta det
vi behöver dom djupa dalarna för att uppskatta de höga bergen..


ciao bella/bello ;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0