nobody said it was easy

"den dagen du finns här hos mig igen som min, då har det skett ett mirakel. och sånna har jag slutat tro på.."

många gånger tittar man tillbaka och undrar vad man kunde gjort annorlunda
hur man kunde sagt eller gjort något
som kunde göra allt annorlunda som det är idag
om man lyssnar på låten "the sceintist - coldplay"
så passar allt perfekt i min situation
precis som många andra antar jag
ingen har någonsin sagt att det skulle vara lätt
men ingen har heller sagt att det skulle vara såhär svårt..
om man kunde få spola tillbaka tiden till början
att få göra allt annorlunda
eller att ta vara på tiden
många gånger kan man inte ändra på det som har hänt
gjort är gjort, som jag har sagt många gånger
det är ingen ursäkt

men det är inte direkt så att du kan få något ogjort

men man kan försöka se bort från allt det dåliga

"gud förlåter den som ångrar sig"

det är faktiskt något jag tror på

det händer gott och ont med varje människa

vissa förtjänar det mer eller mindre

men det händer alla


för att summera det hela
vi gör konstant saker vi ångrar
men alla beslut vi tar har gjort oss till dom vi är idag
vi kommer fortsätta göra saker vi ångrar
ändå till vi tar sista andetaget
den dagen vi lär oss att se förbi
att förlåta och sluta tänka i det förflutna
klart ska man blicka tillbaka och se allt det osm man hade
men att stirra sig blind på det
kommer inte göra något lättare
vem vet, en dag kanske ett mirakel händer..

ciao bella/bello ;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0