sanningar

idag är jag irriterad och känner att jag ska informera och erkänna olika saker
så here you go

- jag stör mig på alla som smaskar
- jag smaskar själv
- jag stör mig på folk som inte kan uttrycka sig verbalt
- jag stör mig på folk som snackar bakom ryggen
- jag stör mig på falska människor
- jag stör mig på människor som har olika personligheter beroende på vem dom är med
- jag ändrar dialekt beroende på vem jag är med, men aldrig personlighet
- jag är den jag är och står för det
- jag uttrycker mig väldigt mycket, om jag inte giller eller gillar någon så märker dom det
- jag har börjat tapa hoppet om kärlek

- jag är en mycket krävande person

- jag undrar många gånger om någon någonsin kommer stå ut med mig

- jag undrar även om jag kommer hitta någon att stå ut med
- jag rådissade precis en i min parallel klass
- jag vet inte hur man stavar pralell/parallel? :S
- jag sminkar mig aldrig i skolan! tycker det är slöseri med tid
- jag går upp 20 min innan min buss går på morgonen
- jag har tagit mig igenom mycket med hjälp av musik
- jag kan lätt säga att utan mina hästar hade jag inte överlevt
- jag faller lätt för atleter och musiker
- jag tycker att dåliga eller tråkiga personligheter är sjukt avtändande hos killar

nu orkar jag helt ärligt inte skriv mer, jag har egentligen en massa som jag vill skriva men finner ingen ork.
ciao..



Kommentarer
Anonym

- jag vet inte hur man stavar pralell/parallel? :S



parallell

2009-02-03 @ 16:44:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0