tears don't fall

"they crash around me"

ofta känns det som att all skit kommer på en gång
som om att
nu har jag mått bra ett tag
det kommer snart vända
och blir skit..
många gånger har jag sagt till mig själv
jag ska aldrig gråta igen
han/hon är inte värd en enda tår till
men lik förbannat sitter man där nästa gång
och tänker likadant
inte en tår till

men jag brukar känna

att om jag inte gråtit på ett tag

så kommer det

för minsta lilla

och det kommer floder med krokodiltårar

allt har samlats inuti mig

och tyngt mig mer och mer

när jag sen gråter
så känns det som om någon lyfter något
från mina axlar
en lättande känsla

ciao bella/bello ;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0