this is real, this is me

ibland försöker man
och man försöker
och försöker ännu mer
att försöka hitta vem man är
att lita på sig själv
och att tro på sig själv
många gånger
känner man sig beroende av andra
att man förlitar sig på dom
många tänker
jag vet precis vem jag är
men om du tänker så
sätt dig en stund

och verkligen TÄNK

vem är jag egentligen?

jag kan nästan slå vad om
att du inte kommer komma på något bra svar
ibland är det lättare att gömma sig bakom sina kompisar
än att ta itu med sig själv
och försöka komma på vem man är
det är inget enkelt
det kommer  förmodligen inte gå på en vecka
säkert inte en månad
eller ett år
jag kan nästan garantera flera år
men om man letar hela tiden
så faller alla små bitar sakta men säkert
på plats
en dag sitter alla bitar där
och du kan känna
det här är bra, det här är jag



ciao bella/bello ;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0