trogen

en sak jag tycker är jätte viktig egenskap är att kunna vara trogen
mot sin pojk/flickvän men framförallt mot sina kompisar
att dom ska ta förgivet att du itne berättar det du sagt för någon
att du håller det du lovat
i fredags sattes jag på prov
inte medvetet
men det gjorde jag, och min kompis kommer aldrig få veta det
men jag svek henne inte
och jag är stolt över mig själv
i fredags sattes jag på prov på många olika sätt
men jag stog på mig själv
och växte lite som människa
och nu vet jag, jag kan säga nej
att kunna säga nej, tillhör att kunna vara trogen
att säga nej, det stannar mellan oss
nej, det är inget som angår dig
nej, det är inget jag kan berätta det har jag lovat




ciao bella/bello ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0