tack för allt.

nu är det över, helt slut, aldrig ,ALDRIG
 i hela mitt liv, trodde jag det skulle sluta såhär.
jag har gjort mycker skit, inget jag är stolt över
men när du inte säger något
hur ska jag då kunna veta?
hur ska jag då kunna förstå?
men jag vill att du ska veta
ingen kommer någonsin, betyda så mycket som du gjort för mig
jag hade kunnat ge dig mitt allt, om du visste,hur mycket jag gett upp för dig
men du ser inte, du vill inte se
istället ser du allt dåligt, allt som jag helst vill glömma
river du upp, gång på gång
istället för att gå vidare
ser du tillbaka
men när du bestämt dig, så antar jag väl att du inte tänker ändra dig
men du ska veta
du är den enda
ingen annan
du är den enda

tack för allt baby, du är så fruktansvärt bra. om du bara insåg hur jag känner för dig
jag antar att det är försent nu, men om du bara visste..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0