hoooooola!

hej allihopa!
idag är en jäktig dag igen, (som alltid)
varit i skolan, slutade halv tolv hur skönt som helst
sen käkade jag sub med peppen, alltid trevligt.
nu är jag hemma och det är plugg som fan som gäller nu! skärpning på mig....
sen bär det av till stallet som alltid och ta hand om min prins
sen blir det hem till lilla prästis och fixa alla låter till vår välgörenhetskonsert.
japp ni läste rätt, vi ska ha en välgörenhetskonsert den 9 november kl.19.00
om jag inte minns helt fel.
sen kommer älskling och hämtar mig där så blir det mys resten av kvällen.
hörs sen snyggingar!


min ögonsten på bilden! utan henne hade jag inte klarat mycket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0