bildbomd

ja, för att lätta upp stämmningen och för att riva upp lite gammla minnen (tycker jag varit expert på det de senaste dagarna) så bjuder jag på en liten bildbomb. hehe
jag och lenis i scotland, JAG VAR BRUNETT (sug på den)
det ska börjas i tid!
liten moses som bara varit hos oss i några dagar
min dsquared klänning, sitter som ett korvskinn
min prinsessa, jag saknar dig
men när jag kommer till himlen, då är jag helt plötsligt tio år igen och du står där..
och bredvid henne står min prins, och då är han BARA min och ingen annans..
och den gamle geten
och för att inte gå och lägga mig med tårar i ögonen (saknar min prinsessa massor) så bjuder jag på en klockers historia.
godnatt, kisses


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0