can you get it up

hello guys
har mycket att göra, men tänkte blogga lite mer idag eftersom jag har en miljon läxor att göra och ändå kommer sitta vid datan. (ja jag säger data istället för dator).
bjuder er på lite bilder nu, vissa lite finare och ja vissa tå det andra hållet..
så mycket pengar kommer jag aldrig hålla i min hand igen, så var tvungen att fota. summan är heeemlig ;)
jag i sommras när vi var på läger med jobbet :)
lilla moa visar fint upp mammsens bh hon har hämtat.
BTW
såg precis att timbak ska spela på hbg festivalen i år! :)


Kommentarer
Johan

haha bus hund :)

2010-04-19 @ 23:17:12
URL: http://anderssonjohans.blogg.se/
elin

haha, hon är go :)

2010-04-20 @ 11:50:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0