ont i halsen och damp

GAH FÅR DAAAAMP!
hade skrivit klart mitt inlägg också stängdes safari av. jävla bajs också.
ska iaf sova nu med välrdens gulligaste pojkvän i tankarna som kom efter vi hade tjaffsat lite idag (jag var dum som vanligt, jag har mina brister.....) då kommer han till stallet med blommor, choklad, två par hanky panky trosor (visar imorgon+ nya jeans) och en liten traditions grej han har börjat med. tänkte visa er mitt linne jag köpte på MQ (mango) för någon vecka sen typ. kommer inte ihåg när, glömt att jag köpt det.
bilden gör det inte rättvisa, men det är typ mossgrönt, enaxlat med kjedjor, nitar och annat skit på armen. dock sitter det inte 100 pga my boobies. men vad ska man göra? kan ju inte trolla bort dom liksom..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0