tihi

"você é bonito - du är vacker"

nu ska jag iväg och rida och ta hand om mina älsklingar så det blir ett snabbt inlägg innan jag sticker!
har haft lite små damp hela dagen över vissa saker. men alla kan ju inte vara lika bra och kexiga som jag, ellerhur? ;)
iaf, städerskan har varit här idag. såhär fint hade hon gjort det!! (hon lägger alltid mina kläder på stolen, hehe)
ja ni som såg "före bilderna" på mitt rum ser ju skillnaden, hehe.
btw, games on bitch. vill du ha det såhär så fine, men no mercy från min sida isf. vill du prata så finns min mejl på det inlägg där du började (till ikväll sen åker den bort igen), om du nu vill hålla det på en mogen nivå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0