det ökända x

idag tänkte snillet elin spekulera kring ett känsligt ämne för många
sina ex
både pojkvänner och ragg
många bryter upp kontakten efter att det tagit slut
sån är inte jag
jag har kontakt med de flesta av mina ex
bara för att förhållandet inte funkade eller inte skulle funkat
så betyder det inte att man inte kan vara vänner
eftersom man hade en fling eller ett förhållande
måste man ju fastnat för något hos den andre
sen att man ska få avundsjuka nya flickvänner efter sig
vafan, skärp er
såhär tänker jag alltid
är han tillsammans med mig
så är det för han vill vara med mig, inte någon annan
sen att det alltid är så
det ska jag inte säga
för jag har varit med om motsatsen
men hjärtat vill vad det vill
som jag har sagt innan
avundsjuka klär ingen
men, vi är inte mer än mänskliga
men ge det ett extra försök
han ska kunna vara vän med vem han vill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0