Kroppsideal

Såhär är det, alla lider av någon slags komplex. Eller alla ska jag väl inte säga, men de som säger emot, de ljuger enligt mig. Jag har alltid haft en snygg kropp, snygga kurvor. Jag är ganska smal, har vältränad kropp, smal midja, ganska stora bröst och en ganska liten rumpa. Men jag är faktiskt ganska nöjd med min kropp. Hade jag fått erbjudande om plastikoperationer, självklart hade jag inte tackat nej. Men det är det nog inte många som hade.
Nyss såg jag repris på Victoria's Secret fashion show 2009 på TV3. Och vet ni vad? Det är inte konstigt att jag och så många andra tjejer lider av kroppsideal. Jag som är ganska smal, känner ju mig som en överviktig mcdonaldskossa jämfört med dem. Snygga är dom, OHJA! Platta vältränade magar, ben som räcker till månen, snyggt svallande hår och ett gorgeous face! Men tjejer, glöm inte. Vi är vackra precis som vi är, såhär kan man tänka om man vill (som jag gör ibland)
"Det är utsidan som ger insidan en chans, men det är insidan som ger utsidan sin glans!"


Miranda Kerr, min favorit av änglarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0