you had me at first sight

Det finns ingen, INGEN.
Som någonsin, och jag menar NÅGONSIN, kommer ge mig så mycket villkorslös kärlek som hon gör.
Jag kommer ALDRIG älska eller kunna ge den kärlek jag ger till henne, till någon annan.
Det är det bästa med djur.
De kräver nästan inget tillbaka.
Visst, man måste mata dem och gå ut med dem. Men en av de absolut bästa sakerna är att de kräver en sak.
Och det är kärlek!
Min hund är min bebis, mitt barn, ja jag vet inte hur jag ska kunna beskriva.
Ingen utan djur förstår, men alla med djur känner inte heller såhär.
Men den relationen jag har gentemot min hund, den slår de flesta med hästlängder!
Idag la hon sig i min säng och väntade på mig medans jag duschade, jag letade och letade när jag kom ur duschen.
Jag trodde sen att hon lagt sig på min brors rum eftersom hon är så sällskapssjuk. Men ne, när jag kom in på mitt rum, så låg hon där. I min säng viftandes på svansen.
Det är kärlek.



Efter nästan ett helt livs tjatande, så blev hon min.
Det var nog en av de bästa dagarna i hela mitt liv...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0