Dött

Har jag dött? Svar: Nej
Har jag fullt upp? Svar: Ja
Vet inte riktigt vad jag gör, men på något sätt så går tiden som fan!
Idag hade jag den sämsta dagen på riktigt jävla pisslänge.
Egentligen började den redan igår kväll då jag råkade ha sönder spiran som ska sitta högst upp i granen.
Sen börjar min morgon med att jag ska vara duktig att städa, då åker en vas i golvet. Tjoffpang!
Sen när jag ska hämta ut mitt körkort på posten, då hade de jävla uppehållsstängt mellan tio och tre, vafan är det liksom? PAJAS!
Sen åker jag till stallet sålänge i väntan på att posten ska öppna. Nej, då kommer katastrof nummer två (tre) för dagen. Jag ställer mig utanför dörren och hör hur det porlar inne i stallet. TJOFFPANGÅTTAHELVETE översvämning i hela stallet! Jävla bajs, hade inte min lilla gosseponke varit med och hjälpt mig så hade jag börjat gråta. Så det tog ju typ 1- 1.5 timmar längre än vad jag tänkt, för.
Översvämning = tömma boxar!
Och inte nog med det, när jag släppt ut hästjävlarna så hade de sönder De Faktos hade, så då vandrade valle in där och tyckte han var ball typ. PISS OCKSÅ! Då kom det lite svordomar ur min söta lilla mun.
Och sen när jag äntligen hämtat mitt nedrans körkort på posten oms hade hunnit öppna vid det laget. Så bilden som jag valt som jag tyckte såg helt okej ut, den var SKIT ful. Kul liksom. Körkortet varar i tio nedrans år!
Potatisnäsa hej liksom, mycket sött :)
Jag hoppas innerligt att imorgon blir bättre, annars börjar jag gråta, faktiskt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0