It's The Day

Skrev nyss ett inlägg, det försvann. SKIT OCKSÅ! Men det stod ungefär såhär.
Att min dag består av att älskling nyss åkte eftersom vi ska fira på vars ett håll idag. Jag är inte alls taggad eftersom det känns som jag fortfarande är bakis sen juldagen typ, kul! Nu måste jag åka till stallet och pussa och gossa lite med mina jätte älsklingar! Sen måste jag ju dessutom bestämma vad jag ska ha på mig ikväll, FAN DÅ!
Kan ju inte ha på mig allt, hatar att välja. Jag har sån sjuk beslutsångest, alltid typ. Men ändå.

Naglarna igår blev lika bra som alltid, gjort naglar i snart ett år och det tänker jag fortsätta med. Bokade även hårförlängning igår. Till maj, super va? Haha, nej men eftersom jag redan har en balklänning så lägger jag dem tusenlapparna på håret istället. Så är jag kexig hela sommaren! Jo på tal om kexig också. Kollade nyss på gårdagens VS fashion show, nog snygg jag känner mig! Fan asså, snacka om världens sexigaste tjejer! Den ligan kan jag ju inte ens drömma om att vara i! Men aja, jag är ju kexig på mitt eget sätt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0