UBK

Hade utbildningskontroll idag. För er som inte vet vad det innebär så är det typ en "miniuppkörning" med han som äger körskolan jag kör med. Gick bra, han sa att det nog inte skulle vara några problem med uppkörningen. Lite små fel här och var. Men ingen kör ju perfekt, speciellt inte det första året. Även teorin går bra just nu, i'm på g!

Borde åka till stallet, suck. Orkar ej mina sena vanor jag har fått. Allt blir så jävla mycket enklare när jag får mitt körkort! Vi har ju redan fyra bilar, plus att jag ska få en egen. Så då blir det fem, och vi är bara fyra i familjen. Men mig gör det inget. Men alla kan ju inte ha sån lyx som jag. JAg är faktiskt väldigt lyckligt lottad. Det är jag mycket medveten om och jag uppskattar det verkligen!


Min hund när hon var miniliten! Tror man inte när man ser jättegrisen jag har idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0