ojojoj

sorry sorry för dålig update
men har faktiskt fullt upp hela dagarna
kommer inte bli mycket imorgon heller
för då åker min älskade calleballe till danmark till linnea ericson
men får en ny häst på söndag
ska till götet fredag och lördag så det är = i princip inget bloggande
sucks for you huh.
nu är det bingen som gäller. hör imorgon någon gång, kan dock inte säga någon tid
min mamma mästerfotografen ofc, men det är en bild på mig och min förra ponny som jag sålde i oktober. bilden är från samma dag han åkte, sista gången jag red. precis som idag med calle, dom bilderna lägger jag dock in imorgon.
kisses
love is hard sometimes, but you got to let it go or else it will tear you apart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0