sur

ibland blir jag så irriterad på folk
jag har stora bröst
GET OVER IT
är så jävla trött på att folk
glor och kommenterar
har ni aldrig sett bröst förut?
och kom inte och säg att jag använder för mycket push-up eller u-ringade tröjor
för det gör jag fan inte!
jag tänker inte gå runt i polotröja day in and out bara för ni inte kan behärska er
eller inte har något vättigare att prata om än mina snygga bröst
synd om er att ni bara har a-kupa eller er flickvän har det
SÅ SLUTA KOMMENTERA OCH PRATA OM MINA, JÄVLA IDIOTER......


Kommentarer
Anonym

Bra inlägg till och med "synd om er att ni bara har a-kupa eller er flickvän har det". Du har rätt med att ingen annan bör kommentera dina men varför skriver du så? Enligt dig så har ingen annan rätt att kommentera dina bröst men du bara hopppar på alla som har små bröst? Trist..

Fin skrivning, inte alls särskrivning...

2010-02-13 @ 02:01:03
elin

jo men vad mogen du är som skriver namn då. tydligen är det ju tillräckligt intressant för att du ska läsa det, ellerhur? :) loser

2010-02-14 @ 20:24:00
Anonym

haha, omg.. du snackar om mogen...

LOSER!

skrev ju dessuom att det var ett bra inlägg.. gillar din blogg men... DUBBELMORAL?!

2010-02-16 @ 22:12:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0