12-1=11

hejsan mina gottisar
sitter på jobbet och äter godis
haha, jag är sånt fetto!
snart kommer mamma och byter av mig
för idag ska jag träna för min nya tränare för första gången!
ska bli riktigtt spännande faktiskt!
jag är faktiskt lite pirrig i magen, haha
och vet ni vad det är för dag idag?
det är min och älsklings 11 månadersdag
egentligen bryr jag mig inte så mycket om dem längre
men det jag tycker är roligt är
att vi snart varit tillsammans i ett år
kan ni fatta det?
ett år!
om två veckor åker han och jag till turkiet
ska bli hur mysigt som helst
det är lite vår ettårs present till varandra
ingen trodde på oss i början
för jag har ju inte varit känd för att kunna ha pojkvän
iaf inte en längre tid, hehe
men nu är det snart ett år
så totally wonderful!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0