besviken

ibland blir jag bara så jävla besviken
spelar ingen roll hur jag gör
det blir fel
säger jag inte till
så blir det fel
säger jag till
så blir det fel
fan asså
jag föräntar mig ändå mer utav mina vänner
eller ja
nu är det inte mer än en
men ändå
ska det vara såhär
då kan det fan vara
för jag har försökt
och då fick jag bara fnysning tillbaka
fan vad jag är trött på sånt här
om du ska skylla allt på att du har för hög alkoholhalt i kroppen
så kommer du inte ha mig som vän kvar mycket längre
för jag har tröttnat
så ja, känn dig träffad
för du vet precis vem du är
du är en av mina bästa vänner
och jag vill inte att det ska vara såhär
men du känner mig mycket väl
och du vet att jag lackar tot när du gör såhär så
dålig stil
fett jävla besviken är jag faktiskt
(vill egentligen inte kommunicera såhär, men eftersom du bestämde dig för att sluta svara igår så får det väl bli såhär låg standard på det hela)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0