i believe you cheated on me

idag spekulerar snillet elin om otrohet
att vara otrogen är det sista jag skulle få för mig att vara
det är sjukt och fel
och visar bara hur ointelligent man är
jag har aldrig varit otrogen
aldrig när jag har varit tillsammans med någon har jag gjort något med någon annan
i min värld existerar inte det
det är bara korkade och äckliga människor som håller på med sånt
förlåt, nu är jag kanske väldigt dömmande
men jag tycker bara det är så FELFELFEL
har du det inte bra med din pojk/flickvän
GÖR SLUT!
även om det gör ont
så finns det smärtsamare sätt
det är bättre dom hör det från dig än från någon annan
sen om någon är otrogen med dig mot deras respektive
det tycker jag är deras ansvar
inte vårt fel att de har ett dåligt förhållande
men vet du om att han eller hon har flickvän
så tänk efter en extra gång
är det värt att förstöra för någon annan
för en engångs grej?


Kommentarer
Johan

ooj, trodde man inte om dig elin;)

2010-07-17 @ 11:49:15
Johan

hahah oj kanske lät lite fel men hoppas du fattar~~

2010-07-17 @ 11:49:54
elin

nix, jag kör inte på slampstilen! :)

2010-07-17 @ 11:55:33
Niki

visa ord elin!:D

2010-07-18 @ 18:48:01
URL: http://nikijargren.blogg.se/
elin

vis gammal tant jag är ;)

2010-07-18 @ 18:59:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0