innergården

tänkte göra lite reklam för mitt jobb
jag jobbar i min mammas butik inne i helsingborg
det är en liten inredningsbutik som heter
innergården interiör
liten söt butik med superfina grejer till bra priser!
butiken ligger på södra storgatan 37
(gatan som friskis och svettis och procivitas ligger på)
längst ner på gatan mot söder, vid cykeldoktorn för er som kan hbg
har finns något för er med bra smak!
som jag har sagt innan så har vi öppet
ons-fre 12-18
lör 11-15
alltså ska jag gå hem om typ tio min!
jag ska träffa min älskade parenteser som jag inte träffat sen i söndags (?!)
man får väl hoppas dom har något till mig från italy! hehe
ha en super dag
för det tänker jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0