nu är jag livlös

dom som känner mig vet att jag vill ha en hund till
dock vet jag själv att jag inte har tiden än
men drömma får man ju
om ni läst ett tag så vet ni att jag är fast inställd på
dvärgpinscher
och nu har jag hittat något snarlikt
korsning mellan dvärgpinscher och dvärgtax
en kull på fem valpar
och första gången jag såg annonsen så fastsnade jag för en valp
och nu kollade jag igen
och jag håller på att avlida!
DEN ÄR SÅ JÄVLA SÖT!
jag blir så ledsen, den hade legat så bra här i i säng och gossat med mig juuu :(







första bilden är från första annonsen med hela kullen
det är valpen längst till höger längst fram
andra bilder är på tre av valparna, den i mitten
tredje bilden är från nyaste annonsen, den till vänster
JAG HAR NU OFFICIELLT AVLIDIT!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0