saker ni inte visste om..

mig! eller ja, vissa kanske vet. men inte alla!

*jag är extremt envis
*jag har alltid rätt
*jag kan inte erkänna när jag har fel, då har jag misslyckats
* jag avskyr att misslyckas
* jag äter ketchup till allt! fiskpinnar, potatis, pasta, ja you name it!
* jag tar väldigt seriöst på min sport även om jag inte är på elitnivå (än iaf!)
* jag älskar att sticka ut ur mängden och att vara  centrum! det bor en liten diva i alla
* jag vill ha en andrahemshund när jag flyttar hemifrån, de förtjänar också en andra chans!
* jag är väldigt fixerad vid hur jag klär mig
* jag har minst ett "märkes"plagg på mig varje dag (fråga inte varför, men på något sätt blir det så?!)
* jag sminkar mig nästan aldrig, slöseri med tid. därför är det lika roligt varje gång, jag känner mig så fin!
* jag har velt pierca tungan i typ, 3-4 år nu ungefär. riktigt snyggt!
* jag har 5 piercingar redan dock...
* jag vinner nästan alla diskussioner jag är med i, jag ger mig aldrig! (även om jag vet jag har fel)
* jag har en väldigt stark vilja, vill jag något väldigt mycket. så kämpar jag för det!
* jag har väldigt litet tålamod när det gäller människor
* jag har väldigt mycket tålamod när det gäller djur!
* jag känner mig helt handikappad nu när min tjänst sms fritt svergie gått ut :(
* jag älskar allt i rosa!
* jag har faktiskt en rosa tröja och keps på mig just nu, hehe
* jag lägger ofta energi på saker och personer som jag inte borde
* jag har ett drömslott, det ligger precis utanför viken. GE MIG!
* jag hade plastikopererat mig om jag fick det gratis! näsa, haka, underhaka och smilegroparna......
* jag undrar hur många som faktiskt läste alla dessa onödiga raderna för nu är dom slut!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0