that's alright cause i love the way it hurts

åh asså, vi kanske tycker jag är efter
men har helt fastnat för
rihanna ft. eminem - love the way you lie
har hört den innan
men nu går den på repeat!
påminner mig om musiken jag lyssnade på innan
för typ ett år sen
har lyssnat på min gamla ipod också
usch
jag vill inte tänka på hur dåligt jag faktiskt mådde innan
all musik var så mörk
deppig och ja, allmänt nedstämmande
fan vad allt jag ha nu är bra
skulle inte byta ut det mot något
allt är så bra nu
världens bästa pojkvän
världens bästa familj
världens bästa vänner (vilket jag nu fått reda på vilka de är)
världens bästa djur
världens bästa jag
klart att det finns saker jag vill ha
som jag inte kan få
tro det eller ej
jag är faktiskt inte så bortskämd som många tror
jag får inte allt jag pekar på
jag sparar också om jag vill ha något
dock har jag exklusiv smak
så jag får spara ganska länge
jag ska resa snart, det betalar jag själv
min rosa gucci väska har jag betalat själv
jag betalar de flesta av mina kläder själv
och vet ni vad?
jag är så jävla nöjd med allt just nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0