transperant

ja, ingen har ju kunnat missa det transperanta modet som går nu
i love it!
men dock inte på alla
jag har själv på mig en transperant skjort/blus på mig idag
med en snygg bh under
så kexig om jag får säga det själv!
men enligt mig borde inte alla få ha sånt på sig...
utan att försöka provocera eller göra mig dum eller något
så måste jag faktiskt säga att jag tycker inte det är snyggt med veck på magen
som hänger över byxkanten eller över de andra vecken
smalt är snyggt!
OBS, smalt men hälsosamt!
jag har alltid haft en smal kropp
men jag har alltid varit hälsosam
vilkt har resulterat i något ganska snyggt enligt mig
kurvor!
jag älskar kurvor!
dock är det skillnad på att vara tjock och att ha kurvor
kurvor= snyggt
tjock= fult
smal midja, dock ganska liten rumpa och helt okej bröst!
jag trivs med min kropp!
självklart har jag också komplex
går det något anorexiaanfall brevid mig på stranden kan jag också känna mig lite tjock
men jag är ju tjej, så hallå?
men jag trivs med min kropp
jag har en snygg kropp!
det borde alla säga till sig själva varje dag
självförtroende är inget lätt
men nejtack till veckiga magar!
börja träna!
det är inte hälsosamt!


ja webbisen är inte så bra på jobbdatorn
och jag vet att blusen stramar i tuttarna
men what to do liksomn?
inget :)

kategorin var knepig på detta inlägg!
dressed for sucess eller snillen spekulerar?
hmm, men efter lite övervägande kom jag fram till
att när jag har transperant så är jag
dressed for sucess ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0