partypeople!

ja, igår var en väldigt spontan kväll!
pratade med marlene under dagen och vi sa att vi skulle ses
pratade med henne senare
då skulle vi ha filmkväll en massa tjejer
stack ner till hamnkrogen med mami och papi och åt
sen stack jag hem till lenis
då blev det ingen filmkväll
så vi bestämmde oss för en fika i stan
när vi hade fikat klart
då stack vi till bulls och spelade biljard och drog några shottisar hehe
för er som känner mig vet ni att jag aldrig varit "ute" på 18 innan
first time för allt, ellerhur?
jag ska inte gå ut på falskleg, jag har bestämt mig!
sen skulle vi ta halv två bussen hem
då blev det lite kaos mellan mig och älskling
vilket resulterade att han kom till mig klockan fem imorse och la sig på soffan utanför
hahahaha, galen kväll och natt
allt är bra nu och jag har varit med honey idag
jag vill tacka lilla lenis för gårkvällen
har saknat våra spontankvällar!
jag och lilla len i sommras
me likie her very much!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0