stugby

hej allihopa!
DENNIS HAR INTERNET MED SIG!!!!!!!
vet ni hur lycklig jag blev?
MEGA SUPER DUPER!!
vi bor i en stugby på ystadcamping
dock börjar inte övningarna förön klockan tre inatt
men vi ska inte förän klockan sju imorgonbitti så uppställning sex
så att åka två dagar för tidigt var inte så najs
men vi har sjukt kul!
bor i perfekt stuga med amanda sofie och josefin
samling nu klockan tio
sen sova för att gå upp klockan fem
allt är sjukt underbart med min underbara klass och en etta
varit i the big ystad city idag
haha, inte så mycket city
sen nattövning mellan onsdag-torsdag
åååh, jag saknar alla där hemma
alla skrattade åt mig idag när honey ringde
jag som blev så glad bara :(
hihi
men nu ska jag vara social mot de andra, sitter i dennis och deras stuga nu
ska bara kolla lite bloggar och så först, hehe.
hörs så fort vi kan igen
btw, norrländska är inge vacker dialekt
kisses


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0