Borden

Så många borden, så lite tid! Har nationella i sv imorgon. Jag tror jag har läst en text i texthäftet och det var nog en dikt tror jag? Bra jobbat elin, det kommer gå bra för dig!

Väntar på att min älskling ska komma hit så jag kan använda honom som ursäkt att inte plugga. Vet ni vad? Kärlek är det bästa som finns. Och till alla er som säger att det inte kommer vara han och jag förevigt "allt har ett slut, ni kommer göra slut, första kärleken håller aldrig livet ut osvosvosv" FUCK YOU!
Bara för att er kärlek inte höll, eller för ni aldrig har upplevt riktigt kärlek så behöver inte min ta slut för det. Är så trött på att folk ska proppa i mitt huvud att det kommer ta slut. NEJ, det kommer det inte. Han är min man, finns ingen som står ut med mig så som han gör. Ibland undrar även jag hur han står ut med mig. Men det är väl bara för jag är så kexig! Hehe, ne. Jag skojar bara, men ni förstår poängen. När ni slutar lägga er i alla andras kärlek så kanske ni hittar en egen. Ge allt en chans, han är det bästa som har hänt mig. Och jag har aldrig gett någon kille en sån chans som med honom. Upp över öronen kär var jag i någon annan. Men bestämde mig för att träffa honom ändå. Och det var det bästa jag någonsin gjort! Kärlek är så vackert, bara man låter den vara det!


Ingen bild gör min man rättvisa, i mina ögon har han allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0