Instuderingsfrågor

Asså, jag får damp! Så ska jag vara duktig och göra instuderingsfrågorna på körkortsteorin men nä, tror ni svaren finns i boken då? NEJ!
Asså vafan, ska dom skriva såna kluriga frågor så får dom fan ha svaren någonstans också!

Funderar på om jag skulle gossa med min hund ist, men nä. Hon är inte ens hemma! Jävla pissdag, ont har jagi hela kroppen dessutom. Trillad dessutom av min häst igår, treåring som skickade mig på en resa i våras också. Han som gjorde att jag skadade min rygg. Så har typ ont i hela kroppen, men framförallt rygg och NACKEN. Känns som världens fetaste nackspärr! Vafan ska man på de för? Kanske borde ha en mindre farlig hobby, typ frimärken kanske?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0