Jag vägrar att inse

Har fullt upp just nu! Skola, hästar, min kärlek och framförallt mitt KÖRKORT! Nu är det dryga veckan kvar till jag fyller år, 8 dagar för att vara exakt! Jag tyckte det var nära när det var 6 månader. Nu är det åtta dagar, INSANE!
Åt precis en pistagemacaron, och hur gott var inte det? MUMMS!
Sen blev det ballerina chokladkaka med ett glas mjölk. Jag älskar mjölk, min mamma kallade mig för kalv när jag var liten. Nu har dock mjölkkärleken gått över i PepsiMax kärlek? Hmm, vad gick snett på vägen? Och ja, jag gillar bättre pepsi än cola. VÅGA VÄGRA COCA COLA!

Nöjd med mig själv är jag lite också. Red upp till ridhuset och red ett bra ridpass och sen hämtade mamma mig där. Han var superfin idag! Tävlade ju i lördags och det gick både bra och dåligt. Bara hans andra tävling, hans första gick ju super! Men i lördags var det inte riktigt lika bra, men ändå helt okej!
Haha, och vet ni vad? Med allt prat om mina djur och så. Jag hade ett missat samtal från Moas lekkompis ägare idag. Så smsade jag och frågade vad han ville. Då fick jag svar, utdrag då såklart. "Din mamma hade tappat bort Moa" HAHAHA! Dog så roligt och pinsamt det var. Och ja, min hund rymmer ibland. Hon är lika söt för det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0