Pinsamt

Plötsligt idag runt lunchtid så ringer min telefon och jag svara glatt som alltid. Det var min körlärare, jag trodde hon skulle ringa och boka om lektionen jag trodde jag hade imorgon (det var onsdag i mitt huvud)

Hon säger: Elin, har du glömt mig?
Jag säger: Nej skämtar du? Vilken dag är det idag? Skulle jag inte köra imorgon? Vad är klockan, vilken tid skulle jag köra?
Hon säger: Nej, jag skämtar inte. Det är torsdag och du skulle köra klockan fem i tolv.
Jag säger: SHIT! Vad är klockan?!
Hon säger: Tolv, ska jag hämta dig?
Jag säger, EH, ja! Men vänta. MAMMA KOMMER DÖDA MIG! MAMAAAAAAAAAAA?!?!

Hehe, det hela slutar med att hon snällt kommer och hämtar mig i viken och jag får betala för en halv lektion ungefär! Haha, jag i ett nötskal antar jag. I mitt huvud var det nämligen onsdag och inte torsdag! Jag visste i det undermedvetna att jag skulle göra något viktigt idag men kunde verkligen inte komma på vad. Och ja, se hur det blev. Lite galet! Men king som jag är så körde jag kingigat som alltid och jag kommer att ha mitt körkort innan året är slut!

Och vet ni vad, det är bara tre veckor kvar till jag fyller år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0