Som jag hade dig förut

Sitter och skriver the finishing touch på vårat grupparbete just nu. Till musik av Meliss Horn. Stackars tjej, någon måste ha krossat hennes hjärta så mycket. Innan fann jag tröst i hennes texter. Nu tycker jag mer dom är fina. Eftersom jag inte längre identifierar mig med dem på samma sätt längre.

Gick förövrigt ut för första gången på riktigt efter min 18-årsdag i fredags. Haha, det var kuligt på många sätt! Galet på så många olika sätt. Jag blir så konstig med lite alkohol i kroppen. Haha, saker slinker ur mig som kanske inte  borde, jag gör kanske saker som jag inte borde. Men jag ångrar inget. Ångra aldrig något som fått dig att le!

Nu ska jag skriva klart mitt arbete (vårt) sen ska jag kolla lite bilar. (Födelsedagspresent med andra ord) JAg har snälla föräldrar ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0