Krock

Skulle dykt idag egentligen, ja utomhus (!). Kallt som sören, men det blev inget. Det var för dåligt väder. Så jag gick ut med hunden, då ringde Jannie och så åkte jag till stan med henne. Jag har kommit fram att jag desperat behöver ett jobb! Blev till och med så inspirerad att jag tänker knåpa ihop ett riktigt bra cv IKVÄLL. Japp, ni ser rätt. Jag ska spendera min lördag genom att leta jobb och skriva cv. Mötte upp mamma i stan, åkte till Höganäs med henne. Sen skulle jag köra hem. snacka om kaos! La i trean istället för ettan, motorstopp. Skulle ut från viadukten, kollade höger vänster sen skrek mamma, BROMSA! Höll på att krocka. Just nu känns mitt körkort väldigt långt bort. Tur är det är 2.5 månad kvar då. Det mesta känns ganska hopplöst just nu, min gnista som jag brukar ha håller på att blåsas ut med stormen som är utomhus...

Min fina Valle!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0