Lilla Möö

Är hemma hos lilla Möö, hon körde mig hit innan för hon tog sitt körkort igår, MASSA GRATTIS! Är taggad som fan till mitt körkort, ska fan ha det vid min födelsedag! Förstår inte hur folk kan skjuta upp det typ i flera månader, en två kanske tre okej, men inte längre än så! Men,men vi har väl alla olika motivation.
Vi har kollat en shopalics bekännelser. Så nedrans bra film, kanske blir jag i framtiden. Hehe!
"Ååååh, jag har så ont i magen. Det är för jag har ätit så mycket, det är därför jag är så fjärtig. Måste bajja..!"
HAHAHAHAHA! JAG DÖR! Åh får ont i magen! Hon är så goo lilla moses!
Nu ska vi hem till Embla en sväng, sen hem och nanna kudde! Utan min älskling, känns så fel. Men vi behöver vara ifrån varandra också! Så blir det ännu gossigare när vi ses!
lilla Möö och moi förra sommaren! Galna tider, hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0