Ur Elins Garderob

Allt detta prat om Gucci. Satt och kollade deras hemsida och tänkte visa er vilka modeller jag har. Färgerna stämmer dock inte då deras hemsidahar kollektinen som gäller nu. Och jag har ju haft mina grejer allt ifrån något år till någon månad. Men modellerna är tidlösa! Gotta love Gucci!


Min plånbok, fast min är som sagt greige.


Ballerina, fast mina är peach.


Beltbag, min är dock inte mönstrad utan har ett stort emblem på vänsterfickan (den utan dragkedja).

Kollar ni augusti månad så ser ni min beltbag ett par gånger! Som sagt är jag är sucker for Gucci. Om det finns någon som är som jag så har jag köpt alla mina saker (kan ju inte visa alla här! hehe) på Donna i Helsingborg.


Kommentarer
Michaela | Foto, vardagsliv & Bloggdesign

Vill önska dig en trevlig Lördag! :D



- - -

ps, har lagt upp en designauktion i min blogg, gäller en rosa design. ber om ursäkt om du inte gillar "spammet" :)

2010-09-25 @ 16:12:09
URL: http://soeticz.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0