Familjen Annorlunda

Haha, jag slutar aldrig förvånas i min familj. Nyss lät det såhär i vårt hus:
Sitter du på muggen? Hallå, bajsar du?
Ja det gör jag..
Jaha, det behöver jag med!
Haha, ja. Vad ska man säga? Vi är ganska öppna med varandra. Det är så sällan vi är alla fyra hemma också, så vi brukar ofta ha roligt när vi gör saker tsm.
Ja, vad kommer min vecka bestå av? Jo det ska ni få veta. Bara för att jag är så gollig. Jag ska ha roligt i skolan, ska ta hand om världens finaste hästar (mina självklart), jag ska träna världens bästa häst (min såklart), och till helgen då SKA jag gå ut. Så de så. Måste bara dissa en grej. Gamla vänner som dissar en för nya. Me don't likie.......
Blir faktiskt lite lissen i ögat, men men. Vad ska man göra, tur man har fler vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0