Fuckface

Såg nyss en kommentar som jag inte sett innan. Att satan vad ful jag var och att jag borde sluta blogga så de skulle slippa se mitt ansikte igen. Okej, såhär är det.
För det första, ingen tvingar dig att gå in eller läsa min blogg. Så grattis, du slipper se mitt ansikte.
För det andra, det går att spåra ip-adresser. Så här har ni den: 217.211.174.14
För det tredje, det är inte jag som anonymt sitter och kommenterar folks bloggar om hur fula dom är. Hur ful måste då du vara på en skala? Hmm, FUCKFACE.
För det fjärde, så tar jag bort alla såna kommentarer.
För det femte, jag tycker synd om dig. Om du behöver sån bekräftelse av att sitta och skriva att folk är fula utan att säga ditt namn så måste du ha väldigt dåligt självförtroende. Som min käre vän Sofie brukar säga. Det finns att köpa på ICA, de bör du investera i.
Resume, jag tycker synd om dig. Du är säkert jätteful, såhär tycker jag om såna som dig :)


Och vill ni veta en kul sak? Jag känner mig faktiskt snygg nu, för jag tar det som en komplimang över att dom den personen är så mycket fulare än jag att den behöver såna booster!


Kommentarer
Anonym

haha bra att du inte tar åt dig :D du är skitsnygg!

2011-02-07 @ 12:16:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0