My biggest...

Min största fiende, vad ni vad det är? Mitt självförtroende. Det har det nog alltid varit. Jag tänker alltid att jag inte är bra nog, snygg nog, smart nog. Ja helt enkelt nog av något. Så fort jag gör något är jag alltid sämre än någon annan, eh duuh. Självklart finns det alltid någon som är bättre, men vafan. Jag är aldrig bra nog.
Varje gång jag tittar på min spegelbild. Så ser jag minst tio fel innan jag kanske hittar en grej som ser helt okej ut men ändå hade kunnat ändras. Jag menar, självklart finns de dem som är om man nu får säga såhär fulare än jag. Nej usch, så får man inte säga. Fy elin! NEj men jag är väl inte ful, men jag skulle aldrig kalla mig själv snygg. ALDRIG! Ja smart, den behöver vi inte gå in på. Väldigt medioker där med. Alltså jävligt medioker människa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0