Polo

Igår var jag och mamma på äventyr. Vi kollade på bil och vi hittade den rätta! Så imorgon (om allt går som det ska) så har jag min egen lilla bil. En Volkswagen Polo, tjoho! En röd fin bil, jag gillar röda bilar. Tänk, jag kommer glassa i min egen bil. Låter bra? Super!
Plus att jag är supernervös inför imorgon. Menmen det får gå som det går, kan ju inte göra annat än att vara glad, trevlig och se söt ut! Hehe
Och btw, jag och mamma köpte de nya OPI lacken som Katy Perry varit med och framställt. AS fräcka. Vi slog till på Teenage dream och Krack. Teenage Dream är ett rosa glittrigt, super läckert! Och krack är sånt som krackilerar när det torkar. Så nu är de två längst till höger i min ägo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0