Spontant

Blev en spontan utgång igår. Inte alls sugen var jag först, ville bara vara hemma och äta godis. Men det slutade med att jag bestämde mig vid typ tio att jag var sugen. Så jag gjorde v mig snabbt som sören, äcklig kände jag mig. Inget förkrök utan jag åkte in till stan och mötte upp Lenis och vi gick och shottade (gött med lenis som är stammis överallt typ, hehe) och sen blev det bakom. Det var gött ett tag, men det var så jävla mycket folk. Asså sådär krydd mycket, bara jobbigt. Jag hade mina killerheels, vilket resulterade i att jag hade MEGA ont i fötterna och kröp typ hem sen. Men eftersom världens bästa man är världens bästa man och jag är så charmig som jag är så hämtade han mig, hehe. Igår var en sån kväll, jag hade trevligt. Men jag var typ för nykter. Men det var så wonderbart att vara med lilla lenis. Hon är så gossig, min lilla svinis hehe...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0